A New Adventure.......

21 april 2017 - Kathmandu, Nepal

Top team!

T is zover! Een nieuw reis avontuur. Vandaag vertrekken we naar Nepal met de FAIR project groep. Het wordt n lange reis......vanavond om 21.25 u vliegen we vanaf Schiphol naar Abu Dhabi, daar hebben we n lange tussenstop waardoor we ook nog even erop uit gaan (hoofddoek zit in de rugzak:). Zaterdag middag vliegen we door naar Kathmandu! We verblijven de eerste werkweek in een hotel in Patan, waar we als alles goed verloopt, morgen later op de avond zullen arriveren......en de volgende dag (zondag) beginnen we meteen met lesgeven! Pittig maar we gaan t gewoon doen!

Afgelopen maanden zijn we druk geweest met alle voorbereidingen. Een hele klus, twee lesprogramma' maken, lesinhoud schrijven, contacten met Nepalese trainers via mail en skype en materiaal bestellen om mee te nemen. We hebben samen n mooi lesprogramma gemaakt en dankzij de sponsorloop van de kinderen van Adelante hebben we n prachtig bedrag opgehaald waardoor we veel materiaal hebben kunnen bestellen om mee te nemen voor de behandeling van CP kinderen.

Gisteren en vandaag stonden in t teken van inpakken en afscheid nemen. Tetrissen met de koffers, wegen, toch nog langs de winkel om speelgoed, kleurboeken etc in te slaan voor Nepalese kindjes, laatste afscheidsknuffel met kids en familie en de broodnodige koffie momentjes met vriendinnen. Blijft hartverwarmend hoe iedereen meeleeft!

Zenuwen? Nee, helemaal niet.....wellicht door de opgedane ervaring van t China avontuur en de lange voorbereiding. Zin? Ja.....enorm veel zin. Ben ontzettend benieuwd naar alles dat komen gaat en alle nieuwe en bijzondere ervaringen! Benieuwd naar t land en de cultuur die zo anders is dan de onze. Voel me vooral dankbaar dat ik dit mag gaan doen. Samen met n groep enthousiaste, gedreven collega's iets kunnen betekenen voor anderen die het hard nodig hebben. Kennis en ervaring delen en zo iets kunnen betekenen voor Nepalese CP kinderen.

Ik ga jullie weer op de hoogte houden via dit reisblog en voor mij mag het avontuur beginnen!!!! Tot later......in Nepal!

Namaste

Cesarine

1. Marc:
    21 april 2017
    Een hele goede en veilige reis om te beginnen, trots op je zusje! x
  2. Anouk Degroof:
    21 april 2017
    Hele goede reis. En ik kijk uit naar je verhalen. Veel success en ook plezier in Nepal XXX
  3. Trudy:
    21 april 2017
    Zo superrrr cool, geniet met volle teugen
  4. Aranka:
    21 april 2017
    En natuurlijk geniet ik weer mee van je mooie verhalen.
    Trots op jou en de andere collega's die dit toch maar weer doen!
    Goede reis en Namaste
  5. Leo:
    Kan niet mis gaan.
    Fijne reis!
  6. Kim:
    You go girl
  7. Maddy:
    21 april 2017
    We gaan via je blogs weer een beetje mee hè.....geniet!
  8. Els:
    21 april 2017
    We reizen weer graag met je mee! Hele fijne en inspirerende reis
  9. Monique Derwig:
    21 april 2017
    Nou ga in gedachten zeker mee! Wil jullie wel eens zien met de hoofddoekjes om.
    Heel veel plezier in mijn tweede vaderland. Doe iedereen veel groetjes zowel mijn FAIR - genoten als mijn vrienden in Nepal. Ben benieuwd naar de ervaringen.
    Mijn reis staat voor begin november gepland. Hopelijk leggen we dan de eerste steen voor ons expertise centrum.
  10. Tonnie:
    21 april 2017
    Schat, je volgende avontuur is begonnen! Op naar Nepal om ook hier weer je kunsten op het gebied van logopedie ten toon te spreiden. Vanmiddag samen met Inkie de koffers van alle medereizigers naar Schiphol gebracht. Na ons afscheid op Schiphol zelf, met alle "mei-vakantiegangers" weer terug naar het Zuiden, het was een aardige drukte op de weg. Ik hoef je deze keer maar 1 week te missen, fijn om volgende week achter je aan te vliegen en zelf ook met jou op avontuur te gaan! Enjoy Nepal!!
  11. Lous:
    21 april 2017
    Super meid! geniet ervan.