Naam:
Foto’s:
571
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Cesarine Passau Pasmans, 43 jaar en sinds 1997 werkzaam in Adelante Kinder Revalidatie als logopedist. Daarnaast ben ik EPD coach en Rapp / ICF trainer. Sinds 2015 ben ik gecertificeerd mindfulness kinder en jongeren trainer en geef ik binnen Adelante mindfulness trainingen.

Over mijn reis

In oktober 2016 zijn we gevraagd vanuit Hogeschool Avans+ om les te gaan geven in China, Chengdu! Minimale voorbereidingstijd maar een enorme uitdaging! Twee weken les geven in Sichuan Bayi Rehabilitation Center. Een indrukwekkende en intensieve reis en samen met collega Ingrid en Jochem was dit een onvergetelijke ervaring. We hopen nog eens terug te mogen gaan om een stuk verdieping van kennis te geven.

April 2017.....een nieuwe reis! Een reis naar Nepal vanuit Adelante met het F.A.I.R. project. Een reis van twee weken waarbij we gaan werken in het CP Centre in Patan en de omgeving van Kathamandu Valley en Pokhara gaan ontdekken.

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

Aruba, België, China, Denemarken, Frankrijk, Italië, Mexico, Monaco, Nederland, Spanje, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.